dinsdag 5 augustus 2014

Brood (2)

Ter afwisseling van vers brood uit de oven: houdbaar brood uit een pakje. Ik koos voor wit brood van Liberaire (biologisch en glutenvrij, te verkrijgen bij Bio-Planet). Het bruine brood van hetzelfde merk bevat appelvezel en moest dus nog even in het winkelrek blijven staan. Eén pakje geeft je zes sneetjes die na opening zo’n drie dagen vers blijven. 

Bij het ontbijt opende ik nieuwsgierig de verpakking. Consistentie: aan de droge kant, maar beter dan verwacht. Smaak: dik in orde. Nadat ik mijn sneetjes achter de kiezen had, las ik op de verpakking dat het brood ter bereiding vier tot zes minuten in de oven moet… Oeps, dat had ik even gemist. Nu ja, veel kwaad heeft het niet gedaan denk ik, maar het brood scoort absoluut beter als toast.


Filet FODMAP_wit brood
De ingrediënten zijn beter leesbaar als je de foto vergroot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten