zondag 24 augustus 2014

Koekjes van het schap (1)

Het gebeurde tijdens mijn meest recente passage bij de twee meter dieetvoeding in de Delhaize. Reeds van ver leek de plek kleurrijker dan gewoonlijk. De roze gloed die het rek sierde, bleek bij nadere inspectie afkomstig van de vele aangebrachte labels met daarop de boodschap ‘Nieuw!’. Mijn ogen wisten niet welke kant eerst uit te schieten, maar al snel werd me duidelijk onder welke productcategorie de vele nieuwigheden vielen: koekjes!

Ook met “zonder gluten, zonder lactose, zonder melk” in het groot op de voorkant, moest ik voor de verschillende dozen natuurlijk de ingrediëntenlijst nog nalezen. Tot mijn groot plezier kreeg ik een all clear voor een aantal Céréal-producten. Deze keer gingen de Madeleines en de Cookies mee naar de kassa.

Persoonlijk vind ik de Madeleines niet echt naar madeleines smaken. Er zal ook meer dan één proefbeurt nodig zijn om uit te maken wat ik er nu precies van vind. Momenteel ben ik dus nog niet overtuigd van de cakejes (die wel handig apart verpakt zijn). Een beetje hetzelfde verhaal bij de Cookies (met stukjes chocolade): goed genoeg om achter de hand te hebben wanneer ik plots door mijn voorraad zelfgebakken koekjes zit, maar niet meteen om duimen en vingers bij af te likken.


Filet FODMAP_koekjes van het schap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten